Бизнесийн салбарт хөл тавиад удаагүй, тэр дундаа шинээр ажил олгогч болж байгаа бол дараах алдаануудыг гаргахаас зайлсхийгээрэй гэж Quartz-аас зөвлөжээ.
Стартап бизнес эрхлэгчдийн гаргадаг хамгийн нийтлэг хэрнээ гаргаж болохгүй алдаа гэвэл хэрэглэгчдээ үл тоох явдал юм. Технологийн салбарын бизнес эрхэлж байгаа хүмүүс хэрэглэгчдийнхээ санал хүсэлтийг сонсож харилцан холбоотой байснаар тогтвортой хөгжинө. Үүнийг хэрэгжүүлэхгүйгээр гайхшруулсан үр үн хүлээх хэрэггүй. Өөрийн үйлдвэрлэж буй бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хэрхэн сайжруулах вэ гэдгээс илүү хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчдээ сонсох нь чухал. Стартап бизнес эрхлэгчид хэрэглэгчидтэй харилцан хамааралгүй байдгаас цагаа гарздах нь бий.
Хангалттай хурдтай байж чадаагүйгээс ажил олгогчид алддаг. Хувиараа бизнес эрхлэх, аливаа байгууллага удирдана гэдэг амаргүй гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Амжилтад хүрэхийг хүсч байвал найз нөхөд, зугаа цэнгэл, унтах нойр зэргээ хойш тавьж компаниа эрхэм зорилгоо болгохыг зөвлөж байна. Энэ мэтчилэн стартап бизнес эхлүүлж буй шинэхэн ажил олгогч танд дараах зүйлсийг зөвлөе.
1. Муу хүмүүсийг ажилд авчихаад дараа нь харамсаж суухгүй байх.
2. Өөрийн байр суурь, үзэл бодлоо бүрэн тодорхойлоогүй байж хэт эрт баг бүрдүүлэх.
3. Яг эхлэх цагаасаа хоцролгүй зөв хугацаандаа хамтран ажиллагсдаа сонгох нь амжилтын эхлэл байж болно.
4. Хэзээ ч өөртөө бүү худал хэл.
5. Хүнд нөхцөлтэй нүүр тулахад үргэлж бэлтгэл муутай байх.
6. Гадаад өнгөнд хууртаж стартапуудын арга хэмжээ, оройн зоог, үдэшлэг, хурал цуглаанд хэсч цагаа үрэх.
7. Олон талд хувьсан өөрчлөгдөхөд бэлэн биш.
8. Өрсөлдөгчдөө хэт их анхаарах.
9. Амжилтад хүрсэн өмнөх стартапуудын түүхийг мэдэхгүй байх.
10. Мөнгө санхүүгийн асуудалд хэт анхаарах.
Эх сурвалж: www.qz.com