ШУУД: Л.Оюун-Эрдэнэ: Нүүрсээ төмөр замаар тээвэрлэдэг байсан бол тонн тутам нь 130 ам.доллар болох байсан

МУ CONTENT

Шинэ мэдээ

Улс төр, Видео мэдээ

ШУУД: Л.Оюун-Эрдэнэ: Нүүрсээ төмөр замаар тээвэрлэдэг байсан бол тонн тутам нь 130 ам.доллар болох байсан

 

ШУУД: ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр ҮАБЗ-ийн дагуу Засгийн газраас шийдвэрлэсэн төмөр замын чиглэлүүдийн талаар мэдээлэл өглөө. 

-АНУ зэрэг орнуудад цэргийн инженерийн салбараа ашигладаг юм билээ. Иймээс бид хямд хүчээр, Нефтийн үйлдвэр болон бусад ордуудыг түшиглэн баригдах Тавантолгой-Гашуунсухайт чиглэлийн төмөр замыг цэргийн хүчийг ашиглан барихаар шийдвэрлэсэн. Тавантолгой-Гашуунсухай, Хангийн зам гээд гурван төмөр замын ажил гурвуул энэ жил эхэлнэ. Нүүрсээ төмөр замаар тээвэрлэдэг байсан бол одоо борлуулж байгаа 70 ам.доллар маань 130 болж нэмэгдэнэ. Алдагдсан боломжийн өртгийг тооцох хэрэгтэй. 

-Төрийн ямар ч шийдвэрийг Захиргааны шүүх хэлэлцэх боломжгүй болох хууль маргааш хэлэлцэгдэх гэж байна? 

-Хоёр талтай. Маргааш хэлэлцэх хуулийн хэлэлцүүлэг дээр нэг жишээ хэлэхэд Хөшигийн хөндийн нисэх онгоцны буудлын орчимд газар олгосон, үүнийг нь гурван шатны шүүхийн шийдвэрээр баталгаажуулсныг юу гэх вэ? Ийм байдлуудаас гарах гэсэн хууль зүйн гаргалгаа л даа.  

Санал болгох

11 Сэтгэгдэл

  1. Монгол

    Оюун Эрдэнийг дэмжиж б.на!Муу хѳгийн сонинууд хаагдвал таарна.

  2. Зочин

    төмөр замаар зөөсөн нүүрс автозамаар зөөсөн нүүрснээс илүү үнэ хүрэх үү ккк нүүрс л бол нүүрс бмаар юугаа ярих гээд юугаа элийрээд бдын бэ

    1. Зочин

      Женкогийн балаг

    2. Tumur zam barih ni zuw

      Teewerleltiin hulsnii zuruu bga biz. Eliirch bnu vgvig ni harz bai

  3. Зочин

    Машинаар зөөж хил дээр чэнжийн хашаанд асгах,төмөр замаар шууд эцсийн хэрэглэгч үйлдвэр,боомтод аваачиж өгөх 2-н үнэ тэнгэр газар шиг ялгаатай байлгүй яахав кк.Оросын гар хөл Женкогийн 10-д жил Төмөр зам гацаасны хохирол гэж аймаар тоо гарах нээ

  4. Erleg

    Хангийн төмөр зам бол хэнд ч хэрэггүй. Яагаад гэвэл тэр хилээр таван толгойн нүүрс гарахгүй... Хятад талаас Бугатын төмрийн үйлдвэрт ойртуулж байгаа нь өөрөө Болдтөмөр Ерөө гол ХХК буюу 95%нь хятадуудын мэдлийн төмрийн Хүдэрийг зөөх санаатай бариулж байна... 5% нь гишүүн Дэлгэрсайханых..... Цагтаа стратегийн орд байсан газар хятадууд эзэн суух болжээ. Төр мэдсээр байж мэдэн будилаж байна.

  5. Зочин

    Төмөр зам тавих боломжийг ашиглахгүй байгаа нь ноцтой гэмт хэрэг

  6. ТТ

    Хятадуудад төмөр зам бариж өгөөд үнэ өснө гэдэг худлаа. Тэдний гар хөлүүдийн хийлэг ажил. Харин зүүн тийшээ хурдан холбовол нүүрсний үнэ өснө. Гашуун сухайтруу төмөр замаар хятадын вагонууд зүтгүүртэйгээ хятад ажилчидтайгаа орж ирнэ. Өөр арга зам хөрөнгө хүч байхгүй. Харин ч нэг ТТ нүрсийг ховх сорно доо. Зүүн тийш Дорнодруу холбовол нүүрсний үнэ өсөөд зогсохгүй олон км төмөр замын тээврийн зардал Монгол улсад минь үлдэнэ. Гашуун сухайт бол зөвхөн Бугатын төмөрлөгийн үйлдвэрт л өгнө. Өөр цаашаа явдаг гэж хэлэх худалч тархи угаагч шүү. Цааш зөөхийг хятад хориглосон. Харин зүүн тийш Дорнод орвол олон улсад гарч үнэ өснө.

    1. Zochin

      Yag zuw zvvn tiish hurdan holbih heregtei

  7. Зочин

    Зөв. Говийн бүсийн энэ уурхайнуудыг төр нь өөрийн эзэмшлийн хувиа авч ашигтай менежментээр төмөр зам авто замаар худалдан борлуулах нь энэ тэргүүний ажил байх ёстой. Төмөр зам хатуу хучилттай замаа барих ажлаа яаравчилж эхлүүлэх хэрэгтэй. Амжилт хүсье.

  8. Баярхүү

    Нүүрсний гол хэрэглэгч нь Хятад. Заавал зүүн талаар тойруулж зѳѳх ямар шаардлага байна?

Сэтгэгдэл үлдээх