СПОРТ
ХӨГЖИМ
™ watch
Сонирхолтой | 2019-02-11

Барби хүүхэлдэй моодноос гарах болоогүй

Нийтэлсэн
5 жилийн өмнө


Сурталчилгаа
Нийтэлсэн:   Г.Ганчимэг
5 жилийн өмнө

 

Дэлхийн ихэнх охид эмэгтэйчүүдийн бага насны дурсамж барби хүүхэлдэйтэй холбоотой байдаг гэдэгтэй та санал нийлэх үү? Би л хувьдаа санал нэг байна.

Орчин цагт техник технологи хөгжиж бидний тоглож өссөн шиг гарт баригддаг тоглоомууд үнэ цэнээ алдаж эхэлсэн. Бага насны хүүхдүүд машин, хүүхэлдэйнээс илүүтэй гар утас, комьпютерын тоглоомд дуртай болжээ.

 

 

Бүх зүйл ингээд дуусчихаагүй бололтой

Гэвч бүх зүйл ингээд дуусчихаагүй бололтой. Шилдэг тоглоом үйлдвэрлэгчдийн нэг “Mattel” өнгөрөгч 2018 оны дөрөвдүгээр улирлын санхүүгийн тайлангаа танилцуулжээ.

Тус компанийн зардаг Барби хүүхэлдэй орлогын ихэнх хувийг бүрдүүлсэн байсанд гайхширсан байна. Энэ нь 2017 оны дөрөвдүгээр улирлаас 12 хувиар өссөн үзүүлэлт юм.

 

 

“Mattel” компанийн өнгөрсөн жилийн нийт орлого тэрбум ам.долларт хүрсэн ба өмнөх жилийнхээс 14 хувиар өссөн байна.

Түүнчлэн “Hot Wheels” тоглоомын компани Барби хүүхэлдэйн борлуулалтаас 934 сая ам.доллар олсон нь мөн өмнөх жилийнхээс долоон хувиар өссөн байгаа юм.

Энэ жил Барби хүүхэлдэй 60 нас хүрч байна.

 

Жүжигчин Маргот Робби

 

 

Эх сурвалж: www.qz.com

Сурталчилгаа


© 2019 livetv.mn. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан.
Мэдээлэл хуулбарлах хориотой.