Дакарын уралдааны дэвжээ хатуу гэдгийг илтгэх ганцхан үзүүлэлт бол гараанаас гарсан тамирчдын 69 хувь нь барианд ордог байна. Хатуу ширүүн, эцэс төгсгөлгүй шороон тэмцлийн хамгийн хэцүү сорил 1986 онд тохиож байжээ. Тэр жил гараанаас гарсан тамирчдын ердөө 20 хувь нь л барианы бараа харсан гэдэг. "Дакарт уралдах нь өөрөө эр зориг, барианд орох нь дараагийн асуудал юм" хэмээх хэлц зүгээр ч нэг үүсээгүй. Зургаа дахь өдрийн гараа саад бартаатай хүнд зам байсан ч Гордон тэргүүтэй Дакарын домогт тамирчдыг ардаа орхиж 41-р байраар барианд орж ирсэн.
Долоо дахь өдрийн гараанд Auto /SxS/ Truck ангилалд 145 тамирчин орон нутгийн цагаар 09:43 цагт гараанаас гарч уралдсанаас монголын баг тамирчид амжилттай уралдаж байраа ахиулан барианд оржээ.
2019. 01.14
Stage 7:
San Juan De Marcona
Liaison A: 58km
Special Stage: 331km
Liaison B: 6km
Долоо дахь өдрийн гараанд уралдаан зам ямар хүнд байсныг ОУХМ Ө.Бямбадэлгэр, Ө.Бямбацогт нар спорт сонирхогчдод мэдээллээ.
UTV OPEN ангилалд
Өчигдрийн дүнгээр 7 дугаар байрт
Зургаан өдрийн нийлбэр дүнгээр 4 дүгээр байрт
Auto ангилалд
Өчигдрийн дүнгээр 41 дугаар байрт
Зургаан өдрийн нийлбэр дүнгээр 36 дугаар байрт бичигдэж байна.
Найм дахь өдрийн гараа тамирчдын ур чадвар, эр зоригигй олон талаас нь сорих тул уралдааны зам дахь саад бартаа өмнөх өдрүүдийнхээс тун хүнд байх нь.
Долоо дахь өдрийн гараанд ОХУ тамирчин осолдож тэмцээнээс хасагджээ