АНУ-д үйлдвэрлэсэн Humminbird загварын нисдэг тэргийг монгол залуучууд угсарч дуусаад байна. Энэ нь Монголын нисэхийн түүхэнд тодоор бичигдэн үлдэнэ хэмээн найдна.
Учир нь манай бизнесмэнүүд сүүлийн үед нисдэг тэрэг ихээр хөлөглөдөг болсон ч бүтнээр нь оруулж ирэхийг эрхэмлэдэг. Харин Л.Золжаргал нарын хувьд энэхүү загвартай илүү сайн танилцахын тулд угсрахыг урьтал болгожээ.
Дөрвөн хүний суудалтай, АИ-95, 98 шатахуунаар ажилладаг, 200л шатахуунаар 400-500км зайд нисдэг, жилийн дөрвөн улиралд унах боломжтойгоороо Humminbird бусдаас давуу юм байна.
Уншигч та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төрд халдахгүй, ёс бус, бүдүүлэг үг хэллэг ашиглахгүй
байж, өөрийн болоод хүний үзэл бодлыг хүндэтгэнэ үү.
Ий унчих вийдээ
Унавал тэр нүхт , бага тэнгэрийн ам,асем,зайсан хавьцаа л унаарай да
yaasan zolbin seteghuitei yaduu guilgachinaaraa nasaaraa baih durtai humuus we
Yostoi setgelesee bna Amjilt
Үйл үг ээ зөв сонгоо, хаха.. Унах(ride) гдг чинь шууд ойчих (fall)болж буугаад бна.
Olon talt utgatai. Sain talaas ni haraach zaawal buruu muu talruun harj oilgoj bh ym
Сэтгүүлч ба ярилцлага өгч байгаа хоёр мань жоохон бэлдэж байгаад бичлэгт орсон бол тэгэхгүй болвол сэтгүүлч нь юу асуухаа мэдэхгүй нөгөө нь юу хариулахаа мэдэхгүй жоохон залаад явчилаа даа. За гэхдээ яахав, хөөрхөн л юм босгочиж. Харамсалтай нь энэ агаарт гарч чадахгүй үзүүлэн болоод дуусах байхдаа.
Арай л их шатахуун зарцуулалтай юм багасгах бололцоотой болов уу
Юу нь их байгаа юм 100 км-т 40-50 литрийг л шатаах юм байна ш дээ. Та нарын унадаг япон джипэрхүү л идэж байна даа.
Монголдоо хийж бүтээхийн төлөө сэтгэлтэй залуусд амжилт хүсье Монгол инженерүүд маань чиглэл чиглэлээр нэгийг бүтээх гэж зүтгэвэл амжилтанд хүрнэ Найзуудаа аливаа хийж бүтээж байгаа зүйлийн сайн талын олж хараач, нэгнийг битгий харлуулж бай
Нисдэг тэргийг ачиж оруулж ирсний дараа хөдөлгүүр, агрегатууд болон өргөх сэнс, сүүлний сэнсийг угсрах ажил байнга хийгддэг шүү дээ. Энэ ажил нэг их мундаг нисэхийн түүхэнд гарч байгаа түүхэн үйл явдал ч гэх шиг өвчигнөж өгөх юмаа ккк
нэг сэнс нь байхгүй байна
Дээд талын дөрвөн сэнсний нэг нь байхгүй байна
sogtuu l bitgii niseerei de durakuud
Ингэж үлээхгүйээ, 90-ээд онд Монгол инженер залуу 1 хүний онгоц Хийж Дипломоо хамгаалж Нисгэж байсан юм шүү!!! Судлаад үзээрэй
яасан мундаг юм бэ
Энэ компани хүмүүстэй яаж холбогдох вэ хаягийг нь өгөөч
мундаг залууст амжилт
Сэтгүүлч гар чи нисдэг тэрэгний тухай ярилцах гэж байгаа бол наад хүнрүүгээ очих үедээ нисдэг тэрэгний тухай бага сага юм гүүглдээд ч болтугай харчихгүй яасан мал вэ? Хосолсон хөдөлгүүртэй юу дан хөдөдгүүртэй юу гэдэг үгнээс наад асуулт хариулт чинь эхлэх ёстой. Байс хийгээд л ‘манайхан нисдэг тэрэг унадаг болж’ гэж чаагаад байх юм энэ хөтлөгч. Нисдэг тэрэг хөлөглөдөг болж гэж яриач. Энэ тайлбарлаж байгаа нь ч гэсэн мэдээллээ ч олигтой өгч чадахгүй амнаас алт унах гээд байгаа юм шиг дугарч ядсан ямарч мэдлэггүй сда байна. Ядаж бүтэн угсраад наад ТВ-гээ дуудахгүй яасийн бэ? Сэг харуулаад шасс. Хаха. Дээр нь наад доор нь байгаа дугуйг нь соль. Шал хачин харагджийнэ. Чарга болго. Өнөөдөр Монголд дан хөдөлгүүртэй 9 ш (EC-130) нисдэг тэрэг, хосолсон хөдөлгүүртэй 5ш Euro-Copter (EC-145) байна. Наад жижиг шар чинь бол худ шүү. Намын нислэг нь хийнэ. Өндөрт хөөрвөл тэгээд баяртай болноо.
Сайн бнаа.манайхан чадах ядахаараа л янз бүрээр нь оруулаад л байх хэрэгтэй .угсрана гэдэг бүр сайн .моделоо илүү сайн мэднэ мэдрэнэ л гэсэн үг.
Ямар компани вэ? Яриа нь гэж таг нөхөр байна. Манай нисэхийнх биш бололтой. Мэргэжлийн бус нөхөр онгоц угсарч байна гээд яриад зогсож байх юм. Ямар ч мэргэжлийн хэллэг мэдлэг байхгүй. Монглл улс түүхэндээ 90 гаран Ан-2 онгоц нисэж байсан. Тэдгээр онгоцны капитал ремонтыг манайх хийдэг байсан. Энэ бол түүний хажууд хийгээд байх ажил юу ч алга. Ажил маш багатай юм байна. Манайх их нислэгтэй байх үед нэг онгоц 2000 цаг нисээд л капитал ремонтод орно. онгоцыг задлаж их бие биеэнд үүссэн эвдрэлийг яг шинэ юм шиг болтол хадаж янзалдаг байсан. Ажил их үед сард 2 онгоцны бүтэн капитал хийдэг байсан . Далавчуудыг нь бүтнээр хийдэг байсан. Хүн олон байсан л даа. 60, 70 хүн ажлыг маналзуулдаг байсан. Гэтэл ийм жоохон юмыг 2 жил хийнэ гэнэ үү? Монголд анх удаа гээд сэтгүүлч нь хэд хэд хэлчих юм. Үгүй ш дээ. Өмнө нь үүнээс илүү хүнд ажлууд хэдэн зуугаараа хийндсэн. Онгоц дээр ажиллаж байгаа энэ нөхөр ядахдаа кабины хянах самбарын хэрэглэлүүдийг мэддэггүй нөхөр байна. Ямар зарчим дээр ажилдагийг ч мэдэхгүы :энгийн ,энгийн" гээд зогсож байх юм. Ядахдаа " аналоги хэрэглэл" гээд ч хэлчихж мэдэхгүй нөхөр байх юм даа.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.
Тэгвэл та нар өмнө хийчихгүй яасийн. чадаагүй л байхгүй юу худлаа бүлтрээд байхын. мэддэг нь угсарч чадаагүй зүйлийг мэддэггүй нь угсарч байна. арчаагүй сэтгэлгээтэй шаар вэ.