СПОРТ
ХӨГЖИМ
™ watch
Өдөр тутам | 2018-11-01

Маркетеруудын өдрийг албан ёсоор тэмдэглэдэг боллоо

Нийтэлсэн
6 жилийн өмнө


Сурталчилгаа
Нийтэлсэн:   Г.Ганчимэг
6 жилийн өмнө

 

“The Next Big Shift”

“The Next Big Shift” сэдвийн дор хэлэлцэж байгаа маркетеруудын зургаа дахь удаагийн чуулга уулзалт Төрийн ордонд зохион байгуулагдлаа. Энэ удаагийн уулзалт арга хэмжээ сайхан мэдээгээр эхэллээ.

 

 

Монголын Үндэсний маркетингийн холбооны удирдах зөвлөлийн дарга Ж.Золзаяа арга хэмжээг нээж, дэлхийн 12 оронд салбартай “Montgomery Fitch & Associates” маркетингийн компанийн гүйцэтгэх захирал Филиппиний иргэн Льюс Арканзел хэлэлцүүлгийн үндсэн сэдвээр илтгэл тавьсан.

 

 

Хөтөлбөр . Илтгэгчдийн танилцуулсан санаа, хэлэлцүүлгийн үндсэн сэдвүүд дэлхий даяараа хувьсан өөрчлөгдөж байгаа цахим технологийн эрин үед Монгол улс хэрхэн энэ өөрчлөлтөд нэгдэж, бусдаас хоцролгүй шинэ эринд хөл тавих талаар онцлон тусгаж байсан юм.

Монгол улсын цахим шилжилт ба маркетинг

байдаг. Тиймээс ирээдүйд цахим зах зээлд шилжих, мобайл засаглалыг хөгжүүлэхэд Засгийн газрын үйл ажиллагаа чиглэхийг хэлэлцүүлэгт оролцсон шилдэг маркетерууд танилцуулсан.

 

 

Орчин цагт гэлээ. Түүнчлэн ирэх жилд IPv6 технологи руу шилжэхээр Монгол улсын Засгийн газар төлөвлөж байна. Дэлхийн улс орнуудтай хөл нийлүүлэн алхахын тулд төрийн захиргааны байгууллагууд технологийн дэвшлийг эрэлхийлж байгаа хувийн хэвшлийн компаниудтай хамтран ажиллах хэрэгтэй гэдгийг хэлэлцүүлгийн үеэр онцоллоо.

 

Мэдээллийн нээлттэй байдал ба аюулгүй байдлыг хамгаалах нь

Монгол улсын хуулинд төрийн мэдээллийг бүрэн нууцална гэж тусгасан байсан ч сүүлд . Open data буюу мэдээллийн нээлттэй байдлыг баримтлахдаа тодорхой цензуртэй болгох шаардлагатай. гэдгийг хэлэлцүүлгийн үеэр хэлэв.

Мэдээлэл технологийн аюулгүй байдлыг хангахын тулд иргэн бүр дор бүртээ ухамсар, хариуцлагатай хандаж үл таних хаягийг хүлээж авахгүй байхыг ЦЕГ-ын газрын Урьдчилан сэргийлэх хэлтсээс сануулсан. Тиймээс ч UNFREIND хөдлөгөөнийг хэрэгжүүлсэн ба дараагийн удаад гэлээ. Бүх салбарт цахим хэрэглээг нэвтрүүлэхийн тулд тухайн байгууллага сервер дэх мэдээллээ хамгаалах шаардлагатай. Манай улсад энэ орчин хараахан бүрэн бүрэлдээгүй байна.

 

 

IPO бол маркетингийн салшгүй хэсэг

Хэрэв хэрэглэгч IPO авбал тухайн брэндийнхээ хэрэглэгч болж эхэлдэг. . Мөн дотооддоо хувьцаа гарган борлуулж буй санхүүгийн томоохон байгууллагууд цаашдын ирээдүйд цахимжиж, хэрэглэгч ба байгууллагын харилцан итгэлцлийг бүрдүүлэх болно гэдгийг “Ард санхүүгийн нэгдэл”-ийн гүйцэтгэх захирал Ч.Ганхуяг хэлэв.

 

 

Бидэнд гэдгийг хэлэлцэгчид ярьж байсан юм. Тодруулбал, гадны хэрэглэгчид цахим ертөнцөөс юуг илүү сонирхож байгаа тухай мэдээллийг олж авах боломж хангалттай, тиймээс гадны хэрэглэгчдийн хүсэл сонирхолд нийцсэн барааг ханган нийлүүлэх боломж нээлттэй гэсэн үг.

 

AI буюу хиймэл оюун ухааны хөгжил

Дэлхийн нийтээрээ хиймэл оюун ухааныг салбар бүрт ашиглаж байна. . Shoppy.mn компани мэдээлэл солилцох, хэрэглэгчдийн хүсэл шаардлагыг хангахаар үйл ажиллагаагаа явуулдаг. Хиймэл оюун ухааныг өөрсдийн үйл ажиллагаанд ашиглаж эхэлжээ.

Энэ талаар арга хэмжээний үндсэн хэлэлцүүлгийн панелистуудын нэг Shoppy.mn-үүсгэн байгуулагч Ц. Мэндбаяраас тодруулахад:

. Одоогоор Lend.mn болон Shoppy.mn компаниуд худалдааны салбарт хэрэглэгчдийн эрэлт хэрэгцээг хялбар, ухаалаг аргаар хангахад ашиглаж байна. .

 

Сурталчилгаа


© 2019 livetv.mn. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан.
Мэдээлэл хуулбарлах хориотой.